Zsanettewellness


ZSANETTEJÓGA

STRESSZOLDÓ GERINCJAVÍTÓ FOGLALKOZÁS JÓGA ÁSZANÁKKAL AZ EGÉSZSÉGES GERINCÉRT

Csipőprotézissel, ischiásszal, lumbágóval, gerinc csigolya sérvvel... vagy bármely gerinc betegséggel is érdemes sportolni, ilyen esetekben azonban, egyáltalán nem mindegy milyen mozgásformát választunk.

  • Kinek ajánlom?

- Stresszes azéletmódja, fáj aháta, ülő munkát véget, vagyfizikait, azaz mindenkinek.  Ha ülőmunkát végzel, gerincproblémád, derék és hátfájásod van, feszültnek érzed magad, próbáld ki!

- Bárki gyakorolhatja, kisgyermekkortól egészen az idős felnőttkorig mindenkinek ajánlott. A rendszeresen végzett gerincedzéssel hosszú távon teljes testi és lelki felüdülésben lesz részed.

  •     Személyi gerinc torna  órát többek között neked ajánlom még mert:

- az órát csak Neked állítom össze, a Te képességeidre alapozottan
- csak Rád figyelek és Te csak magadra figyelsz,
- nem zökkenhetsz ki a gyakorlásból, nem fogsz mással foglalkozni, csak önmagaddal,
- nem viszonyítod magad máshoz, nem méricskéled a másikat, nem akarsz megfelelni másnak, csak saját magadhoz mérten gyakorolsz

·         Az óra célja elsősorban a testtartás javítása, feszültségoldás és lazítás. A gyakorlatok a tradicionális Hatha jóga kezdő és középhaladó elemeire épülnek, várandósoknak nem ajánlom

  • Miért válaszd a gerincjavító órát?

·         - egészségesebb leszel

·         - szerepe elsősorban  elsődleges prevenció  (megelőzés), de a kialakult fájdalmak és sérüléseknél már másodlagos, illetve harmadlagos prevencióként is alkalmazható

·        -  megszűnik a derék és hátproblémád

·         - hátizmaid ellazításával a felgyülemlett stressz oldódik egész testedben

·         - javul a testtartásod,  koordinációs képességed, magabiztosabb megjelenéssel

·         - fokozódik az ellenálló képességed

·         - karcsúsít és erősít is egyben, rugalmassá tesz és javítja az erőnléted

·         - segít karbantartani a petyhüdt izmokat, elősegíti a fogyást

·         - csökkenti a fizikai és az érzelmi stresszt

·         - segít az álmatlanságban, javítja alvásod minőségét

·         - az órát  végezhetjük: - állva, - matracon, széken vagy - fit ball labdán ülve, - szabad testtel és segédeszközök

  • Jóga órával az otthonodban, megspórolhatod a:

  - bkv jegyet - a benzinpénzt és a parkolási díjat,

   -időt és energiát az utazással

  - nem kell másnak megfelelni, csak saját magadhoz mérten gyakorolsz